Abtronic x2

Hemma idag från skolan då jag inte kände mig så pigg imorse ;/
Hur som helst så är älsklingen och tränar på gymmet och jag sitter hemma och tränar vid datorn.

Han har med sig sin Abtronic x2 för att få sexigare och plattare mage, man kan även använda på låren och på armarna. Den ska tydligen funka, en person hade förlorat 7 cm på 11 dagar. Jag har använt den här nu ca 10 min varje dag i 3 dagar, ska sitta varje dag med olika program.

eftersom jag inte behöver banta eller nått så satsar jag på en fastare kropp istället, kan sitta hemma och träna plus att jag ör ute och går med hunden. Så hoppas den fungerar nu !

Aja, nu blir det ett avsnitt Desperate.
Pusshejs // madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0