Zumba

Hejsan raringar :)

Idag klev jag upp kl 8 på morgonen för att åka in med Josefin till Helex och gå på ett Zumba pass med idrotten. Måste säga att det var grymt roligt. Det är som att dansa latin/salsa hela tiden (nästan). Dessutom var det dö skönt att kliva upp och träna det första man gör på morgonen.

Efter passet som var klar vid halv 10 ungefär åkte vi hem, jag satt mig och käkade frukost och drack en kopp té och läste igenom bloggar!

Sedan har jag hunnit med att vara ute i det fina vädret med hunden och Josef samt käkat lite lunch och lagt in ett inlägg på våran Projektarbetes blogg.

BLOGGEN HETER http://Styleyourself.blogg.se Vårat mål är att få 70 läsare och vore gulligt om så många som möjligt kunde hänga med på bloggen. Det är en blogg som är ganska lik min, en inspirations blogg. Fast våran fokus ligger på Smink och Hår. Gå in och kika själva :)

Nu ska jag lägga ner lite fokus på att studera till Religons provet vi har i morgon!
Hörs // Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0