Dagens



Hejsan :) Äntligen har jag lyckats fixa min kamera så det kan komma upp lite bilder på bloggen. Började 10:00 idag på Hedbergska och kollade på vårshowen. Efter det så gick vi på stan och tog en mysig lunch på Wayns Coffé, vart en sallad och kaffe efteråt. Vi satt där väldigt länge innan vi kom iväg till stan, jag var tvungen att inhandla lite :)

Blev på Cubus och Akademibokhandeln. Ni får bilder senare på vad som hamnade i min påse hem. Vart väldigt billigt eftersom det var rea! Det gillar vi.

Kommer bilder från Shopping lite senare ikväll, så håll koll!



Mys Lunch:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt fin!

Kan inte du göra ett inlägg om hur du sminkar dig?

2011-01-26 @ 22:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0