IM IN PAIN!

suck, suttit och skrivit hur länge som helst för hand nu! Så sjukt ont i ryggen och i högra handen.
Skulle sitta fint med en massage nu, typiskt att mamma nyss åkte till jobbet -.-

Tänkte ta och göra mig en mysig kopp té och kika på ett avsnitt utav Desperate , och kanske ta en choklad bit till? hmm.. ska kanske vara lite nyttig och ta en mandarin istället. Få se vad suget säger när jag kommer till köket.

Ser inte fram emot en iskall säng i min frigge, alltid så kallt när jag ska sova. Stänger av elementet på dagen och låter bara värmefläkten vara på. Sedan slår jag på elementet när jag går och lägger mig så blir det varmt, men har ingen ork att gå ut och göra det nu.

Såhär såg jag ut igår när jag skulle sova:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0