isss kallt

uscha, nyss varit ute och gått med hunden. Hade nästan ingen känsel i benen när jag kom hem, hua vad det sticks.. burr

Skön dag idag, älsklingen skjutsade in mig och josse till skolan innan han begav sig hem till gävle :( buhuu, varit med varandra i typ 3 veckor nu. Kommer vara tomt utan han nu, ingen som ligger och kliar en på ryggen när man ska sova och mysa med, suck! Får bjuda in sippo till friggen som jag får ligga och krama om :))

Iallafall så hade vi bara idrott, sedan begav jag, josse och lovisa oss hem till Lovisa och snackade massa babbel och hade det trevligt, sedan hade vi Historia. Kom hem vid 6 sedan har jag ätit taccos och myst själv bara.

Nu ska jag kika på några avsnitt utav Desperate och kanske ett avsnitt utav top modell, när dom gör make over :)


Tips till er alla som har torr hy nu, precis som jag:

1. Skrubba ansiktet efter man tvättat bort sminket med en peeling, eller en tvättsvamp med den mjuka sidan uppåt, då avlägsnar du dom döda hudcellerna

2. Gör samma sak innan du sminkar dig, då blir huden lenare och sminket håller dessutom längre.

3. Använd en fet natt och dagkräm så huden får suga åt sig fukt.

4. Använd en rengörings lotion med fett, istället för vanlig flytande form

5. Blanda socker och olivolja och gör din egna peeling

6. Köpte mig en ansiktsmask på HM för 20:- Niveas, egentligen ska man bara ha den 10-15 min, jag sov med den masken, dagen efter var mitt ansikte som nytt. (Rekomenderar starkt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0