Make up Kurs - Body Shop

Hejsan!

Ja, idag har varit en inspirerande dag för min del. Började dagen på H&M, jobbade bara 09:45 till 16:00 idag. Efter det kom mamma och hämtade mig från stan också åkte vi till birsta och gick på en Smink Kurs på The Body Shop som man kan boka. Vi var runt 9 pers, fick champanj glas med cider, vindruvor, chips och godis som serverades när vi kom.

Skålade för mammas arbets kompis åker utomlands i 1 1/2 månad imorgon, hon hade även med sig en tjej på 17 år som bor i australien och varit i Sverige i 3 månader något, trevlig tjej :)

Iallafall så blev vi sminkade 3 åt gången och fick lite tips och råd, men det mesta kan man ju eftersom jag studerar Make up, men det var intressant och lära sig lite andra knep oså.

När vi skulle gå fick vi en liten Goodie bag, den innehöll 2 body butter och en mascara och en liten prov parfym :)

Nu ska jag kolla klart på Holly´s World..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0