Makeup dag + Gym

Hejsan gullisar :)
Nu har jag precis tagit en skön dusch efter en timmes träningspass på Friskis och Svettis gym. Nämligen gratis vecka där så man passar på, synd att det är långt och åka om man skulle skaffa träningskort ;/ Kostar bara 990:- för ungdom till 21, snuskigt billigt =) Får vell se hur det blir med de.
Haft sminkning på skolan idag, gjorde klart årstalen, fixade 70 - 90 talet idag i make up. Väldigt roligt och läringsrikt. Nästa vecka ska vi få lära oss att toppa hår, kuung!! behöver verkligen toppa mitt hår nu, börjar bli sådära långt som jag vill ha, men måste fräscha upp det innan studenten så det växer ut tillräckligt..
Nu ska jag kolla på Avatar med bejb och dricka en kopp té.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0