Våren

Jajamensan, håller på med ett smink arbete från skolan. Man ska göra ett eget bild kollage med smink, kläder, accessoarer jaa allt. Så ska man göra en egen look. Jag har valt att göra en Vår inspirations look så som jag tror modet kommer bli framåt våren, sedan så har jag sminkat på papperet också så det passar till looken.

Jag tror att mycket Aprikost och orange kommer att komma till våren, eller jag hoppas på det.Sedan mycket Jeans blåa tyger, bäbis blå färg och mycket mönstrade tyger kommer det att vara. Ljusa och varma färger kommer fylla många garderober.

hmmm, ja det återstår vell och se :)
Men så vill jag att våren ska se ut, ända till sommaren då det blir mycket marin blått m.m

Aja, nu ska jag fixa till mig sedan ska vi åka in till bowling hallen i Birsta och bowla 2 timmar 18 - 20 :)
Blir Jag, Carro, Krille och Josef :))

/ madeleine


INSPIRATIONS MAKE UP TILL MITT ARBETE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0